BILA MALAM MINGGU DUDUK RUMAH...TENGOK TV...UPDATE BLOG...

Hye selamat malam...Malam minggu yang sungguh menyeronokkan bila duduk di rumah dan hanya menjalankan aktiviti normal iaitu menonton TV.Rancangan malam ni sungguh best (dalam hati - macam haram...hak3).Ntah tetiba blur je dan bila gaji masuk lambat macam bulan ni saya memang buntu dan otak tak dapat fikir benda lain kecuali update blog.Jadi muncul lah entri ni.


So masa blogwalking tadi saya tengok ada iklan yang menarik kat blog orang lain.Dengan hati dan semangat yang ingin tau saya klik iklan tu.Kat blog manapun saya tak ingat sebab masa saya buat entri ni saya saya diganggu oleh muzik2 yang tak best yang datang dari rumah orang kahwin kat bawah dan skrin laptop yang sungguh tak best.Korang nak tau apa iklan yang saya klik....



Kelakarkan bila tak pasal2 kita cuba benda ni.Actually bagus sebab ni anjuran Nuffnang & Digi.Disamping kita buat earning dengan iklan jangan lupa kontest macam ni pun kita boleh cuba nasib.Manalah tau menang.Lagipun simple je tak susah.

Kalau korang nak try jugak,korang boleh cuba klik link tuh.Meh saya tunjuk step2 dia eyh :

1) Pilih samada nak jadi photostar ataupun vidstar.Tadi saya pilih photostar.So akan keluar macam ni :

Ni step2 yang kita kena buat sebelum jadi seorang photostar yang pro

2) Kemudian pilih Template untuk gambar korang.Macam saya disebabkan saya adalah pantulan Serizawa jadi saya pilih template Ninja:

Apahal terkankang tu nok!!!

3) Lepas tuh masa untuk upload gambar.Pastikan kelajuan internet anda bagus dan laju dan pilih gambar yang cun eyh.

Apahal saya amik gambar ni???hm...

4) Adjust gambar yang korang pilih tadi :

Set kasi cun skit eyh...hak3...

5) Lepas tu siap.Korang dah boleh preview gambar korang sambil kepala goyang2...comel plak :

Apa ke Hei nye yop terkangkang tuh...

6) Last sekali registration form.So isi tempat kosong tanpa jawapan yang diberikan :

Akhirnya saya ingat untuk merahsiakan identiti sebenar


Bila korang dah complete semua langkah2 berjaga tuh maka apa yang korang kena buat ialah tunggu email dari digi untuk confirmation.Best jugak main benda2 ni.Boleh isi masa lapang.So selamat mencuba manalah tau nasib menyebelahi saya.boleh menang.

p/s :
- Akhirnya muzik annoying dari orang kahwin tu dah stop.Bingit telinga takkan tak tau dah malam jiran2 nak tido.Ingat kampung ke apa???
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails