MAAF,MAAF & MAAF - MAJLIS PERTUNANGAN PART 1


Wah baru balik dan sampai ke rumah saya.Semalam saya terima padah sebab tak update blog dan tak blogwalking.Maik aih jurangnya amat besar.hak3... Pertamanya saya nak mintak maaf sebab tak kasi input baru untuk blog ni dan tak kongsi ilmu dengan korang(chewah macam hebat2 je kan).Keduanya saya nak mintak maaf sebab saya tak sempat nak baca entri korang n drop komen tapi jangan la anggap yang saya ni sombong ye.Saya agak busy semalam kerana menjayakan event satu hari bersama keluarga.


Sepertimana yang korang tau(kalau tau la) semalam majlis pertunangan adik saya yang kedua.Kalau last week adik Eryqazz kahwin ni adik saya bertunang.So saya selaku abang sulong yang amat bertanggungjawab membuktikan yang saya ni memang la seorang yang bertanggungjawab.Sebab tulah saya tak sempat nak update.

Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan adik saya selamat mengikat tali pertunangan dengan tunangnyala(takkanla dengan mapley plakkan).Ni antara gambar2 majlis semalam :

SEBELUM KEDATANGAN ROMBONGAN


MAMAKU MENGGODEH HANTARAN
MAMAKU : SESIAPA YANG NAK ORDER HANTARAN BOLEH BERHUBUNG DENGAN MANAGER SAYA BEAN MORENO


PERSIAPAN MAKANAN


SANG MACHO SEMPAT MENYEMPIT


HASIL KREATIVITI MAMAKU
AWEK : WAH NANTI ABIS MAJLIS AKU NAK KEK LAPIS EYH...HAHAHA


GENG PEACE...


ORANG YANG BERTUNANG (ADA MUKA SAYA KE???)

Oklah saya rasa saya update sampai sini je sebab kalau panjang2 nanti korang semua boring.Saya akan sambung pada entri seterusnya dengan lebih gambar2 panas.Saya terasa macam saya dapat buffered la.Harap2 perasaan tu betullah...hahaha...

p/s :
- Macam mana saya boleh terasa saya dapat buffered...hoho...itu biarlah rahsia saya akan kongsi dengan korang nanti.Thanx to melz ngan eyriqazz untuk tips yang diberikan.

- Nak tengok gambar lain yang banyak blog wife saya.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails