GUA TENGOK LU NIH KECIK BESAR KECIK BESAR JE DER




Wah nampak cam emo kan.Actually saya dalam mood yang ok je.Takde rasa marahpun just terkilan ngan segelintir readers or maybe bloggers yang tak tau apakah erti hormat dalam kamus hidup mereka.Tak habis2 nak nak "low"kan moral orang lain.Mesti korang pelik kenapa tajuk entri kali ni agak kurang ajar or tak sopan la kan.Tajuk entri ni sesuai untuk orang yang tak tahu apakah itu blogging dan kamu2 yang tak buat sila jangan terasa ye.hak3...

Setiap hari dalam dunia blog ni kita akan tengok sesuatu yang kurang best.Lepas satu,satu kes jadi tapi sebenarnya bukan jadi kat saya tapi kat kawan2 saya.Saya ingatkan blogger top macam Melz je ada yang dengki tapi pagi tadi saya dengar luahan hati sorang lagi blogger yang memang saya dah kenal lama.Korang nak tau apa jadi kat dia.Boleh baca la kat blog dia terutama sekali kat chatbox.Saya masih terfikir adakah blogging ni satu cara untuk tunjuk hebat or untuk kita mengutuk orang lain.



Korang dapat bayangkan tak perasaan seorang wanita yang tengah tunggu saat untuk "due" dan melahirkan seorang anak tetiba kena hentam benda yang tak sepatutnya.Dia cuma tulis benda yang dia lalui dalam hidup dia dan takde kacau siapa2 pun.Takde pulak sepanjang dua tahun kitorang blogging kitorang letak gambar lucah.Ada korang nampak ke?Adakah itu melanggar tatasusila sebagai seorang blogger.Saya rasa ia lebih elok dari kita menggunakan jutsu apungan(ces cerita Naruto) dalam forum gengblogger.Saya follow blog dia dah lama dan setaip entri dia saya akan baca dan saya akan komen.Jadi kenapa ada pihak yang tak berpuas hati.So bahasa mudah untuk korang yang suka sangat nak komen negatif kat blog orang lain ni :

"Korang rasa blog korang bagus sangat...Kalau tak suka baca korang boleh berambus!!!"

Saya nak jadi macam Eyriqazz berpantun pulak :

Pagi lapar telan beriyani,
Beriyani ayam beserta kuah,
Kalau korang kutuk berani,
Meh sini link gua nak terjah...


p/s :
- Kenapa still ada orang yang berfikiran kolot dan masih tak tau nak hormat orang lain.
- Puan capa, just rileks je...sebenarnya si haterz tu takut puan capa naik...kalau dia berani komen blog saya n letak link plus no phone...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails