PROJECT ALPHA : NO SWEAT


Hye guys,saya baru balik dari jumpa hosting company.Jangan salah sangka ni bukan hosting untuk wordpress saya tapi hosting untuk kolej ni.Susah nak cari parking so saya berjalan jauh untuk masuk office.Bila berjalan jauh mestilah berpeluh.Kalau sapa kata panas2 dia tak berpeluh tu maknanya dia itu adalah elien.Mana mungkin manusia tak berpeluh ketika panas(wah slank indon plak).


Bila badan berpeluh mestilah satu benda akan berlaku iaitu bau badan akan menusuk kalbu.Tapi saya tidak berbekalkan ilmu di dada saya berjaya mengawal bau itu dari terus merebak ke khalayak ramai.Macam mana?Apa lagi pakai deodorant la.Deodorant adalah satu jalan penyelesaian untuk mengelakkan daripada ketiak berpeluh lalu mengeluarkan bau yang kurang enak persis bau bawang.hak3...Kalau tak mungkin kawan2 anda akan menjadi seperti ini :


Jadi untuk mengelakkan daripada situasi di atas berlaku tolonglah buat sesuatu.Satu benda yang simple dapat mengubah nasib anda buat selama2nya.Langkah simple itu ialah beli deodorant dan pakai.Senang bukan.Ia tak sesukar membuat jalan raya ataupun membina website.hak3... Kalau nak lagi best korang pakailah deodorant adidas ni.Nyamanpun nyaman korang pasti selesa.

 Dengan kesegaran Adidas Action 3 Fresh korang mesti tak risau dan mungkin akan mendapat awek.Tak percaya cubalah beli dan pakai.

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails