BLOG REVIEW : CIK EJAA


At last saya dapat juga masuk ke blog dia.Jenuh saya fikir apakah yang telah terjadi kepada blog Cik Ejaa.Pusing kiri,pusing kanan semua tak boleh.Hari ni barulah sempuna.Boleh dah saya nak baca and komen blog dia.Oklah tak nak cita panjang saya nak review blog dia.Sebab hutang dah lama sangat ni.Rasa bersalah pulak simpan lama2.

Blog ni memang sempoi dan interface lama berbentuk diari tapi dia dah tukar...Syukur Alhamdulillah.

Interface :


Owner :


Mesti korang tertanya2 siapa dia ni kan.Oklah actually dia ni follower ke-300 saya.Dan saya dah terlambat nak buat review pasal blog dia sebab saya terlalu busy.Actually hari ahad saya ada plan nak buat tapi blog dia plak saya tak leh nak masuk.So hari ni saya buat.Sorry ye cik ejaa...

Tak dinafikan blog minah ni memang kebanyakannya pasal personal life dia.So korang boleh lah gi masuk blog dia & baca entri dia yek...


p/s :
- Tengah kebingungan...Banyak masalah kolej dah macam masalah Malaysia dah...hak3...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails