BEAN MORENO = DARKBATMAN - MUNGKIN TIDAK


Selamat petang,entri nasib2 ni saya sempat publish sebelum balik kerja.Setelah saya settlekan masalah laptop PUAN.Semakin dekat masa semakin penat dan banyak kerja macam dah faham2 je apa akan terjadi di akhir bulan.Saya tak sabar untuk merasa kebebasan dalam hidup.

Sebenarnya saya nak publish benda ni semalam tapi sebabkan sifat lupa tu tetap ada pada manusia walaupun banyak makan kismis doa (ni cerita betul tau).Semalam saya terbaca kat satu blog kalau tak silap blog Ellis yang dia selalu konfius antara saya dan Darkbatman.Hm,sama ke saya ngan Darkbatman.Apa yang rasa adakah Bean Moreno yang tampan ini sama dengan Darkbatman.Ok untuk mengesahkan lagi tanggapan si Ellis ni apa kata kita lihat berapa saat Gaban perlukan utnuk menukar baju kalis api :

Gambar saya rembat dari blog Darkbatman

Sekarang korang dah nampak tak perbezaan yang ketara antara Bean Moreno yang kacak versus Darkbatman yang handsome?Banyak seyh beza.Macam mana si Ellis boleh konpius antara saya dan Darkbatman.Ok meh saya cerita dan kasi tunjuk perbezaannya :

1) KETINGGIAN
Kalau dari segi ketinggian dalam gambar memang korang nampak Darkbatman lebih tinggi dari saya.Tapi hakikatnya saya lebih tinggi dari dia dan masa ambil pic ni dia pakai kasut tapak tebal dan berjengket lagi.Tak percaya tanya dia (hak3...saya tipu je)...Saya lagi rendah dari dia.Mamat ni tinggi dari saya tapi tak se"King Kong" Melz.

2) KEBESARAN SEROMBONG KAPAL
Ooops,kantoi.Ye betul kalau korang tengok betul2 serombong kapal saya lebih besar dan boleh mengeluarkan asap dengan banyak sebab tulah bila hisap rokok saya akan cepat habis.Tapi kalau nak ikut kan ada awek cakap hidung saya macam Fernando Torres.Betul ke?

3) KE"SASA"AN BADAN
Korang tengok betul2 antara saya dan Darkbatman siapa lagi sasa.Kalau dari mata kasar memang Darkbatman lebih sasa tapi cuba korang gunakan pancaindera ke-6 mesti korang akan nampak saya lebih sasa dari dia.Masa ambil gambar ni Darkbatman pakai sponge kat dalam baju.So jangan tertipu (saya tipu lagi...hak3).

4) MACHO
Yang ni saya berbukti.Memang tak dapat nak ditepis saya memanglah macho dan benda ni disokong dengan kenyataan Darkbatman.Ini memang macho betul bukan control macho macam kebanyakan pria2 kat luar sana eyh.Kalau korang tak percaya boleh baca entri Darkbatman yang ni.

Jadi selepas ni jangan tersalah lagi.Dengar cerita awek Darkbatman cun.Ha,kalau itu tersalah nampak takpe.Hak3...(just kidding bro).Gila ke apa?Memang kena lempang bertubi2 dengan aiensepet.Oklah masa untuk pulang.Lapar nak celebrate Birthday Aiensepet.Chiow...

p/s :
- Malam ni ada pengambaran video.Esok saya upload ok...
- Dah vote video slurpee saya ke blom?Vote sekarang kat sini.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails