SAYA (BEAN MORENO) KANTOI KENA GANJA?KORANG PERCAYA KE?


Salam guys,apa cer petang ahad ni.saya malas nak keluar2 sebab terlalu penat lepas gi Gatsby semalam.Malas lah saya nak cerita pasal Gatsby sekarang.Malam sikit lah saya cerita.Nak cerita benda lain dulu.Nanti korang bosan plak kalau takde entri pasal benda lain.

Internet terlalu slow.Korang tau tak saya hampir2 masuk balai malam Jumaat.Kalau yang tangkap saya tu polis dah lama masuk TV nasib baik lah yang kantoikan saya just pak guard.So belanja minum & makan sate dah lepas.hak3...Yang pelik siap set nagn orang lain untuk tangkap video saya.Ntah macam mana la diorang boleh detect.Ni video dia supaya diorang takleh ugut saya :






Jenuh nak edit pakai movie maker.Dah lah tak cantik...Lembab pulak tuh...Oklah tadi saya upkan 4 video kat Youtube.Tuan punya diri silalah upload sendiri ke tempat yang betul ok...Nanti bila video saya dah approved silalah vote ye...saya akan kasi link dia.


p/s :
- Sila jangan marah ye atas penipuan kecil ni.Harap korang vote untuk saya dan rakan2 yang lain.
- Ni adalah video untuk Slurpee Funniest Video .Jangan lupa ESOK kalau dah approved sila VOTE (bape kali la nak kasitau)
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails