GATSBY DEODORANT STREET FAIR - LAST PART (MAKSUDNYA EPISOD AKHIR)


Selamat tengah hari,sorry lambat lagi up entri sebab hari ni "Mat Bangla" ni agak sibuk kene kemas barang kat MidValley.Ni baru sampai depan pc.It Support buat kerja cleaner ada ke patut.Korang jangan pulak anggap saya dah tak nak update lepas nama blog kene up kelmarin.Owh tak mungkin.Saya tak mungkin dapat melupakan blog ni cuma masa je yang menentukan.Tapi yang pasti mesti ada satu entri akan saya upkan dalam satu hari.Itu janji pendekar saya kepada korang semua.

Kenangan semalam memang best sebab dah lama tak jumpa Melz menuntut ilmu (selain menghiburkan hati melz yang akan merajuk kalau tak lepak).Kalau tak dia mesti keluarkan ayat2 sedih dia.Jadi lepas event kitorang gather2 kira macam small gath la kan.Ok ni saya nak tunjuk aktiviti makan2 sebelum masuk aktiviti "Lepaking" kitorang :


Ko usha apa tu Sendra...Nak ngorat Cikhel ke apa?

Uiks nak usha Fateha pulak.Nak kena taruk ngan Hairi ke?

Lepas makan kamipun teruskan dengan aktiviti kegemaran Melz iaitu BOLING!!!


 Aus ko nak makan bola boling ke?Lapo eyh?

Apa yang saya dapat pergi event ni.Korang nak tau ke?Memanglah saya tak dapat menang lucky draw (gile...hadiah 20 orang je dapat tapi kene berebut 518 orang...peratusan menang 13%...hak3).Walaupun Blackberry akhirnya Aidi-Safuan yang menang,tapi at least kami dapat melepak dan dapat kenal blogger2 yang lain.

p/s :
- Sorry kalau ada terkurang dalam entri ni sebab dibuat dalam keadaan tergesa2
- Kalau saya tak update blog sila datang jugak ke blog ni support eyh sebab P1 saya dipinjam mama saya
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails