KAMI MENANG HADIAH RM12K


Alamak rasa macam terlambatlah pulak kasi up entri.Check Nuffnang analytic baru bapa visitor je.hak3...Saya baru balik ni dari satu event kat Sungai Wang tadi.Penat lah pulak.Tapi takpe sebelum saya keluar makan dengan aiensepet saya akan up entri.

Tadi atas jemputan dan rasa seorang adik saya datang support Kak Sumi pergi ke "Keep Slim Amb Hunt".Apa bend ni ?Own ni adalah contest untuk pilih ambasador baru Keep Slim.Pernah dengar tak?Ambasador sebelum ni ialah Raja Azura.Memang best lah.Saya pergi kat sana dengan cara yang agak pelik bagi diri saya.Jangan salah sangka eyh saya tak naik kereta lembu sebab KL tiada perkhidmatan kereta lembu tapi tak taulah pulak kalau Rapid KL nak buat service yang macam tuh.hak3...Hari ni selepas beberapa tahun saya naik PUTRA & MONORAIL.Nasib baik saya bertanya pada yang pakar kalau tak dah tentu saya tersesat ke Nilai.

Tiket sehala Putra.last sekali saya naik Putra 3 tahun lepas

Stesen perhentian menunggu Helenalatisha

Saya pergi ke kontest tu bersama kekasih gelap saya Cikhel sebab saya sempat ajak dia je dan tak tau berapa tiket yang kak sumi pegang.So kami berjumpa di KL Sentral dan terus pergi ke Sg Wang.Kat sana berjumpa plak dengan Blogger lain iaitu Lily dan Aidi-Safuan (mamat ni memang sporting).Ni first time saya hangout dengan Aidi.Tak kenal sape Aidi.Ala blogger yang menang Blackberry Bold masa Gatsby last week.

Ni lah Muka2 blogger yang support Sumijelly hari ni

Pentas berentap

Makanan yang menyelerakan

The Judges - Cuba teka sape?

Peserta2 yang berebut nak jadi embasador

Kami sokong kamu Kak Haney (Dr Haney)

Kitorang datang dengan semangat waja untuk kasi sokongan kat salah satu peserta kontest ni.Sampai2 je kitorang dapat goodie back dan dapat macam2 voucher.Best beb ada voucher Bonita,Antioni,Bontyon,BUM,Diesel,UnionBay, dan Bumcity.Apa yang best kitorang menang Voucher Keep Slimming bernilai RM2k.hoho...Bestkan,lepas ni boleh hantar aiensepet gi Keep Slimming.

Vocher Keep Slimming RM2K

Saya tak tipu tau.Memang kitorang menang hadiah RM12K.Yelah kalau saya sorang dapat vocher ni dah RM12 then group kitorang semua berjaya dapat jawab soalan dengan betul so 6 orang dapat voucher tak ke RM12K.hak3...Bestkan,lepas ni final harap2 Kak Sumi ajak kitorang lagi sebab lepas ni kat Golden Horses plak.Yelah saya tak pernah jejak kaki kat hotel tu.
Lepas je kitorang dah bersuka2 kat event ni Cikhel ajak gi Karok kat Imbi.Pergh masing2 nak kasi keluar suara.Tapi baru saya tau yang Aidi ni ada minat Backstreet Boy.

Gaya Nick Carter Budak Belakang Jalan

Hoho ni Whitney Houston Malaysia

Dan ini penyanyi headwind.hoho

Lepas Karok je kitorang gi makan then balik.Memang fun gila lepak ngan blogger2.Saya akan dapat lupakan stress bekerja.Then boleh share2 pengalaman berblogging sesama.Sebab ilmu kena share kalau tak kita rugi.Kak Sumi jangan lupa eyh upload gambar cepat sikit.Nanti orang tak percaya kita menang.hak...Oklah saya nak mandi sebab nak kuar makan.Bye...

p/s :
- Panjangkan entri ni nasib ar...taknak baca gi masuk blog Eyriqazz.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails