BILA HATI DIMAKAN TIKUS JAJAN SNEKKU PUN JADI TAK BEST


Aduhai tajuk entripun dah menggambarkan keadaan saya yang amat bercelaru dan bengang yang penting tak best.Sorry lah kengkawan untuk minggu ni Bean Moreno tidak akan hantar sebarang penyertaan untuk Project Alpha.So good luck kat korang eyh.Bukan tak nak buat tapi masa terhad.Bila masa terhad otakpun jadi cetek nak berfikir untuk join kontest.


Keadaan saya di sini semakin kritikal sebab tekanan kerja.Manusia cuma ada dua tangan dan dua kaki beserta dengan satu badan.Tapi kalau yang memanggil lebih dari 2 orang memang effect dia akan sampai ke hati sebab hati akan jadi bengkek dengan arahan.Semua tak tau sabar,semua nak cepat.Robot terhebat duniapun tak mungkin boleh buat kerja sekelip mata.

Thanks to korang yang still faham kesibukan insan seni (ooops senikah aku?) macam saya ni.Memang sibuk dan tak mungkin artis akan dapat rasa sesibuk macam saya.Letih beb kerja.Semalam jugak saya dapat berita Eyriqazz diserang Annon.Wah orang top2 memang akan diserang eyh.Dulu Mel lepas tuh Cik Epal.Kalau korang berani gi lah serang Kak Jie.Kalau beranilah dan kalau terasa nak kena ayat pedas.hak3...

Saya masih pelik kenapa masih ada lagi orang yang nak bersuara tapi masih ada perasaan takut.Kalau nak komen letaklah nama dan kalau yang komen tu blogger sila letakkan link anda.Bukan apa manalah tau komen tu membina kitorang bolehlah kasi link & traffik kat korang.Kalau semua orang suka berselindung dengan annon memang lah kita takkan maju beb.Kenapa?Cuba korang bayangkan kalau pengkritik Akademi Fantasia 8 (AF8 ) Adlin Aman Ramli nak kritik pelajar AF8 tapi pakai topeng pastu perkenalkan diri sebagai Annon apa korang rasa?Best ke tak best AF8 (even saya rasa AF8 memang tak best pun).Jadi kepada Annonymous (Annon) silalah berani sikit untuk mengomen.

p/s :
- Oklah saya nak bersiap2 pergi ke hosting comp 
- To kak tash sorry saya tak dapat nak tolong sebab saya terlalu bz this week
- Hidup biar berani kalau takut just duduk kat dalam satu bilik jangn keluar2 ok
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails