KICKDAFELLA PENULIS BERANI MATI/KAMIKAZE


Mood agak sayu sebab ada benda sedih menimpa saya dan aiensepet.Tapi biarlah itu jadi rahsia kami.Sebab benda yang datang kita kena hadap dan jangan lari.Saya masih pening kepala nak siapkan laptop perang jepun ni.Ada lagi 2 driver yang still tak dapat cari kat dalam forum.Dah puas masuk forum2 tapi tetap kecewa.Bayangan gaji masih lagi di awangan.Bank dah call2 tadi saya just jawab tunggu.Samseng tak?Hosting company still takleh access ntah apa plak masalahnya.Jap lagi saya nak gi terjah company tuh.



Otak tengah blur nak tulis entry tapi saya gagahkan je.Tadi pagi saya tengok TV Astro Awani nampak diorang wawancara seorang blogger yang pernah panas dulu.Bukan Aduka dan bukan Petra.Kalau korang perasan dulu dia pernah masuk surat khabar pasal kereta dia kena balik kapak.Blogger tersebut tak lain tak bukan Kickdafella.Korang pernah dengar tak nama dia?Yang tak pernah tu bolehlah gi terjah baca entri dia.Entri terbaru - Saya Yakin Nik Aziz Akan Kena Dakwa.

Bagi saya dia ni merupakan blogger yang memang menulis sebab minat dan bukan sebab duit.Sebab lain yang saya nampak dalam blog dia ialah pendedahan sesuatu secara mendalam.Korang cuba tengok blog dia,takde satu ads pun dia tempek.Saya rasa kalau dia tempek Nuffnang dalam blog dah kaya dah dia (hak3).Saya pernah baca blog dia ni memang berani mati punyalah.Semua dalam entri dia menghentam politik Kelantan.Yang bestnya apa yang dia tulis ada sekali dengan bukti.Tapi sahih atau tak itu Allah & dia je yang tau.

Saya buat entri ni bukan nak promote blog dia.Ini bukan sesi blog review tapi just nak mengingatkan diri saya yang menulis ni jangan letakkan duit di tangga pertama carta billboard blogging korang.Buat penulisan ni sebagai minat.Lagi satu dalam blogging kalau korang berani maka korang akan dikenali tapi effek dia korang tanggunglah sendiri.Mungkin kena tangkap polis or kereta kena baling kapak macam Kickdafella.Jadilah seorang penulis yang bijak.Kalau niat korang memang nak femes so tulislah isu yang panas2.

p/s :
- Saya tak minat dan takkan meminatkan diri dalam politik
- Politik itu kotor dan tak payahlah kita nak mengkaji sedalam2nya
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails