TERKEJUT,TERKUJAT,HAPPY DAN SANGAT GEMBIRA...WAH!!!

Salam semua,selamat petang.Dah lunch?Tetiba hari ni terasa cam best plak.Best nak menulis,best nak baca blog orang lain dan best nak try benda baru.Tadi masa saya baru lepas update blog saya ternampak ada satu iklan kat blog saya dan saya try.Main game SNIKERS.Layan siot.hak3...Ni la interface game SNIKERS :




Apa yang korang kena buat ialah menaip perkataan SNICKERS then sepak penalty.Terliur saya tengok hadiah dia.Ada IPhone dan juga PSP beb.Ni yang boleh buat alasan tidur lambat dengan aiensepet (adakah saya berjaya menghalang godaannya?).So jomlah join.Mana tau boleh menang sebab hadiah ikut week (dah macam Project Alpha dah.hak3).


Tadi pagi memang betul2 buat saya terkejut,terkujat dan melompat.Yelah semalam Sendra tetiba tanya saya macam mana nak buat iklan kat GB.Manalah saya tau sebab saya guna GB untuk ping entri & blogwalk je (tak termasuk kasi panas forum...sorry eyh kong...hak3).Then Kak Farenova yang cun tu pun tetiba tulis kat shoutbox saya menang banner kat GB (uiks kontest apa plak saya masuk).So pagi tadi saya try la usha line kat GB.Memang betullah tetiba plak banner saya boleh ada kat GB.Kalaulah saya ada sakit jantung memang hari ni halfday lagi macam semalam.


Yelah selama ni saya tak pernah mimpi pun nak dapat benda macam ni kan:


klik untuk tumbesaran sempurna

klik untuk tumbesaran sempurna

Sampai sekarang saya still tertanya2 siapa saya sponsor saya banner kat GB?Ataupun Mod GB tolong saya ke?Tapi anyway thanks kat semua mod GB sebab kasi benda yang memang best ni.Jangn takut saya memang pengguna tegar GB.hak3...

Lastly saya nak perkenalkan kat korang apa yang saya discover semalam.Saya jumpa satu social network yang boleh intergrate dengan semua social network yang lain macam FB,Twitter,Myspace,etc (tak termasuk dapat wang eyh).Nama sistem tu adalah Weave.Saya rasa cam Malaysia punya sebab sponsored by Digi.Ni interface dia :

klik untuk tumbesaran sempurna

Apa yang menarik kat weave :
1) Korang tak payah bukak tab banyak2 untuk update status FB or other social network korang.Just integrate je so senangkan.
2) Boleh menang moto (ooops itu iklan power root).Boleh menang hadiah best2.Nak tau hadiah dia try la masuk weaveregister.FREE je.

Jadi tak salahkan kita mencuba.Bak kata PEMUDA "Orang Tamak Akan Kaut Untung" tak caya kita tengok nanti.

p/s :
- Sekali lagi thanks to Kong dan Mod GB yang lain sebab sudi letak banner saya eyh.
- Kalau kita nak maju kita kena cuba dan kaut semua peluang yang ada sebab rezeki takkan datang tanpa usaha.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails