BLOGGER HELP BLOGGER : TERIMA KASIH ANAK PERAK



Salam guys,Saya menaip entri di kala waktu staff2 lain pergi lunch sebab waktu lunch saya ialah pada pukul 1.30 petang.Agak lewat dari manusia normal biasa sebab saya adalah robot yang ditugaskan untuk memberi keceriaan kepada orang lain.Hari ni hosting untuk kolej problem diebabkan MYNIC DNS pointing bermasalah.Walau macam mana pun saya tetap gembira sebab terdapat perubahan dalam blog ni.Tadi saya ada mengadu yang tulisan entri saya amat kecil dan telah ditegur oleh Eyriqazz yang mengatakan dia juling mata membaca entri saya (mungkin pengaruh Fatimah Juling kot.hak3).


Komen Eyriqazz untuk saya.Takpe bro nanti saya belikan spec kat focus point.hak3...

Tapi ada seorang blogger yang saya rasa baik hati dan hebat telah men"settle"kan masalah saiz tulisan blog ni.Nak tau siapa?Dia adalah Anak Perak.Anak Perak atau Helmi.Saya mula2 jumpa mamat Anak Perak ni masa SamSung Corby kat Sunway Lagoon.Then sekarang ni bila event je mesti ada muka dia.Saya baru mintak tolong tak sampai 10 minit dia dah reply balik.


email terpaksa dirahsiakan atas nasihat doktor

Dan akhirnya


Benda yang saya godeh2 selama dua hari dia kasi settle 20 minit je.Memang hebat mamat ni kalau nak dibangdingkan dengan Bean Moreno.So apa2 pun terima kasih banyak2 Helmi sebab tolong saya.Nanti bila2 kita lepak saya belanja makan McD.Dalam hidup ni tak semua benda kita tau so kita perlukan orang lain untuk tolong kita.Kita tak boleh nak sombong dan bangga diri.Mungkin kita hebat bab buat duit online tapi bab CSS kita lemah.Mungkin kita ada duit beli kereta tapi bila rosak kita kena panggil Mekanik untuk repair.So manusia memerlukan antara satu dengan yang lain.Jangan terlalu riak dengan kehebatan kita sebab itu kurniaan Allah ye.

p/s :
- Helmi ko rasa entri aku ni boleh tak masuk contest ko tuh.Kalau boleh kasi aku menang terus eyh...hak3...aku promote ko ni...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails