CULTURE : INGATKAN JAMBU TU SEJENIS BUAH TAPI ADA PULAK JAMBU UNTUK LELAKI



Selamat hari ahad ye semua.Hari ni saya dan aiensepet cuti (saya memang la cuti panjang kerana direhatkan dari kecederaan) tapi takde niat langsung nak keluar jalan2.Baik duduk rumah tengok Astro lagi bagus.Ada cerita best ke?




Saya sebenarnya jenis yang tak suka baca surat khabar sebab saya memang dilatih untuk jauhkan media yang boleh me"negatif"kan mind.Tapi tadi saya baca Harian Metro Online so tertarik nak tulis cerita pasal satu isu.Korang rasa apa maksud perkataan "Jambu"?.Sekarang perkataan "jambu" boleh merujuk kepada lelaki yang mukanya agak cute dan handsome.Abis saya macam mana?Saya kacak,handsome dan cute adakah saya jambu.Owh tidak,saya lelaki ganas.




Sebelum2 ni kita asyik dengar pasal kes rumah urut seks yang kebiasaannya tukang urutnya wanita2 yang hot2 (saya tak pernah pergi ye,tapi teringin jugak.hak3).Mesti bestkan kalau kena urut macam saya bila letih apa lagi bidadari aiensepet la yang datang urut (khas untuk saya je & tak payah bayar). Tapi lepas baca Harian Metro baru saya tau ada pulak gejala baru iaitu Rumah Urut Lelaki Jambu (RULJ).Rumah urut ni beroperasi dengan memberi khidmat kepada pengamal2 seks zaman Nabi Luth (best ke seks ngan lelaki?).


gambar credit to : Harian Metro

Antara service yang terhebat diorang offer ialah "King Massage" iaitu urutan dua tukang urut dari badan ke badan dan tanpa seurat benang (uiks meter kereta boleh naik ke tengok badan lelaki?).Yang paling best kalau kasi duit tips lebih diorang akan buat khidmat urut menggunakan lidah.Fulamak memang mistiklah service ni.hak3...Saya masih terasa geli dan pelik bila ada plak service guna lidah.Apa eyh rasa urut guna lidah.Biasanya Bayaran yang dikenakan ialah RM150 (baik ajak aiensepet shopping).


Dunia dah makin pelik dah sekarang.Macam2 benda yang tak betul ingin dilakukan tanpa memikirkan kesan dan pandangan umum serta hukum agama. Ntahla saya nak cakap lebih2 tak boleh sebab sayapun tengah belajar betulkan diri sendiri dan saya pun bukanlah baik sangat.Tapi memang pelik lah budaya2 sekarang ni lagi teruk dari budaya Skinhead yang pernah saya ikut dulu.hak3...


Untuk berita lanjut boleh baca kat Harian Metro.


p/s :
- Susah jugak  nak jadi orang kacak nanti kene tuduh jambu plak.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails