GATSBY DEODORANT STREET FAIR MEMANG BEST...BLOGGER BLOGSPOT BUAT KEJUTAN...MANA PI BLOGGER2 YANG OTAI SANGAT TUH!


Hye cukuplah kita bersedih dengn pemergian Achik Spin.Nak buat macam mana Allah lebih sayangkan dia.Sebagai peminat saya harap keluarga Arwah bersabar dengan pemergian bintang tanah air tu sebab ajal dan maut itu sudah ditentukan.Kita manusia cuma menunggu giliran untuk berjumpa dengan PENCIPTA suatu hari nanti dan apa yang kita boleh buat hanya berdoa untuk arwah Achik Spin agar dia ditempatkan di antara golongan hamba yang beriman.

Ok lets move on & cerita benda2 happy.Sekarang kita sambung balik pasal event semalam (memang cerita ni hot & mau berminggu2 cerita ni akan ditulis).Macam yang korang tau semalam seramai 518 orang lbogger datang untuk bersuka ria kat "Gatsby Deodorang Street Fair" dan ini merupakan perjumpaan terbesar blogger di Malaysia setakat ni yang mencipta rekod dalam Malaysia Book Of Rekod (wah saya termasuk tau).

Timothy(Nuffnang Boss) & Malaysian Book of Record

Apa yang ada kat event "Gatsby Deodorant Street Fair" ni semalam :

GOLF DRIVING RANGE
Alamak apa ko bikin tu Bean Moreno

BOLING KELAPA
Tengok bola gua laju tak laju.PASTI strike

BULL RIDING
Kalau gua naik ni mesti terpelangting jauh.hak3..

ELECTRIC POWER (BETUL KE SAYA TULIS NIH)
 Ini Barang memang susah.Dua kali main tangan kosong

DAN YANG PALING SYOK :

LIVE BLOGGING
First time Owwwhhh buat kerja2 macam ni

Cukuplah eyh saya kasi tau permainan kalau nak letak semua masak plak nak tulis memang berjela2.Masa tengah syok main mainan ni (alamak dah macam budak2 dapat masuk Fun Fair tau) sempat lagi kitorang bergambar2 (macam bintang felem tau - ayat saloma) :

Alamak sorry eyh sape2 yang ada kat dalam gambar ni kalau saya tak link sila kasi komen nanti saya modi balik :


Diorang nipun blogger yang saya rasa best & saya baca blog diorang :

Dex,Aiensepet (Saya sayang dia ni),Emy

Ada lagi gambar2 lain tapi takde kat camera DSLR Canon Powershot saya (perasan lebih la Bean) saya.Nanti saya buat Part 2 eyh lepas dapat gambar.Yang best event ni kan First Time dalam sejarah nama Suterablogger di announce kat stage (pergh bangga gila seyh).Thanks to all followers,Bloggers,dan kawan2 yang support blog saya eyh.Memang teruja beb.Adakah saya akan menjadi seperti Kennysia,Redmummy dan sebagainya?(oops sorry perasan sekejap eyh.hak3).Dan antara nama2 blog yang femes di announce semalam ialah :


Dan Yang masuk TV 9 ialah :


Dulu saya ada terbaca satu blogger buat statement yang blogger BLOGSPOT adalah blog SAMPAH!Mak aiyh saya rasa semua blogger yang ada kat atas termasuk blog saya guna hosting blogspot rasanya lah kan.Hoho...Mana Blogger yang top sangat tuh?Mana Blog dia?cerita je pandai kot.Lain kali kalau agak2 nama dah nak jatuh jangan suka2 buat statement SAMPAH ok!Dan dulu mana perginya nama2 yang OTAI sangat tuh?Geli la gua nak dengar nama blog lu orang.Buek malu yo.Maleh den nak link kan.Sebab gaya je lebih dan lebat.Memang kitorang blogger2 baru naikkan tapi at least kitorang ada rasa hormat pada yang lain.So belajar2 lah hormat orang lain.

Oklah nanti petang sikit saya sambung pasal event ni eyh.Saya nak mandi dan nak makan,Laparlah pulak...hak3...Apa2 pun thanks to Nuffnang & Gatsby for the great invitation.Ni yang buat gua sayang Nuffnang nih.hak3...

p/s :
- Korang yang tak pergi semalam memang rugi sebab macam2 ada
- Kalau kota dah kat atas sila ingat yang ada kat bawah sebab mereka lah kita berada di atas
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails