BILA TIADA YANG MENARI SEMUA RESAH,TOLONGLAH MENARI UNTUK KAMI



Selamat malam semua (mak aiyh dah macam polis plak), amacam hari ni ok tak?Hangat ke tak hangat?Hari saya sangat hangat kerana dua sebab iaitu bergaduh dengan bini boss dan yang kedua sebab cuaca memang panas sehingga memaksa saya menunjukkan bentuk badan yang sasa ni (mungkin kena pergi gym Kenny Sia baru fit kot).






Tadi saya ada mention pasal PR,so korang pandai2la buat apa yang patut untuk naikkan PR korang.Tadi baru check blog Nuffnang untuk tengok traffik sekali tertekan earning (boleh ke tertekan?),so ternampak sesuatu yang agak menggembirakan.Apa dia?Yeay!payment "Project Alpha" week 5 dah floating.Kan saya dah cakap hari tu kalau kita usaha mesti dapat punya.Task untuk week 6 pun saya dah hantar.So tunggu lagi RM20 masuk next week.Nampak gayanya boleh la cashout tiap2 minggu.Sebab ni tgh pending satu lagi check.Dah boleh declare lah macam gaji sebab nanti Gatsbypun akan floating RM50.Alhamdulillah...


Dari semalam saya agak pelik kenapa tiada iklan menari2 kat blog ni.Kalau adapun sekejap je.Pastu dia berehat lama.So dengan rasa susah hati saya pergila blogwalk ke blog2 kegemaran termasuk blog Kenny Sia.Kebanyakannya taida hiburan tarian ads.Suram je.Mungkinkah Nuffnang tgh maintenance ataupun memang tiada iklan untuk saya.Tapi takpelah sebab bak kata orang tua "Kalau Ada Meggi Perutpun Kenyang" (hah!).Sebab kalau kita terlampau berharap pada ads maka kita akan stress menulis.So anggap jelah Nuffnang tengah upgrade sistem diorang ye.Dah mengidam nak buffered la ni...


p/s :
- Hm,bila la nak beli monitor baru ni.Sakit matala pakai monitor hijau ni.ces!!!
- Entri takde gambar disebabkan monitor yang amat canggih
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails