YOUTHSAYS : iTALK WHOA!!

Hye guys,hari ni kena publish entri awal sebab petang ni banyak keje.Dah tengok tadi schedule saya memang mengalahkan mat bangla.Kena check inventori plak petang ni.Sebelum apa2 saya nak mintak maaf kalau ada sesiapa yang terasa dengan teguran.Kira elok la kan saya tegur dengan budi bahasa tak memaki.




Macam biasalah saya ada kempen baru untuk korang tengok dan klik (kalau ikhlas la kan).Sebagai Duta Youthsays saya kena promote kempen ni kalau tak saya akan dibuang kerja sebagai Duta.hak3 xdela saya gurau2 je.Semalam saya promote Black Eyed Peace kan.Tapi cam tak dapat sambutan.Mungkin sebab Fergie dah kahwin so punah harapan korang nak tengok dia seksi2 kan.Atau mungkin korang semua dah berubah arah dengar nasyid.hak3...






Kali i saya nak promote iTalk WHOA!.Pernah dengar tak?Sayapun tak pernah.So kita sama2lah kenalkan diri dengan benda ni.Oklah mengikut decribetion yang diberikan ITalk WHOA! ni adalah satu produk ITalk di mana kita boleh buat free internet calls (uiks YM pun boleh apa).Korang jugak boleh bersosial dengan Facebook ,Twitter , dan macam2 social network lain dengan benda ni tanpa login ke akaun berlainan tapi dengan satu page sahaja.Wow!!!So apa lagi jomlah check apa yang ada dengan ITalk WHOA!!!Sebab kat dalam ITalk WHOA! ni semua ada.Saya tak tipu saya dah try dah...Jomla register...


p/s :
- Laparla nak gi makan ni...
- InsyAllah kalau xde aral melintang maybe saya dapat beberapa project buat website.Doakanlah saya ye kengkawan.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails