YOUTHSAYS : NOKIA "THE ROOKIE"

Selamat petang guys...Best la plak cuti2 ni.Saya terasa macam nak cari kerja lain la.Rasa cam environment kat sana dah tak best.Memang tak best kalau saya dah kerja teruk2 tapi yet takde appreciation langsung.Terasa bukan staff tapi dah macam slave dah.So siapa2 yang ada lubang2 kerja yang sesuai untuk saya sila info ok sebab saya takde teropong laksmana DoReMi.hak3...


Oklah asyik nak feeling2pun tak best jugak.Kalau korang still ingat saya ada promote Next Levelkan dulu.Kali ni saya nak promote pasal event or program yang akan dianjurkan oleh NOKIA (bukan COKIA ataupun CSL ye).NOKIA akan launch satu program realiti TV yang dipanggil "The Rookie"






Apakah itu "The Rookie" :


The Rookies adalah satu program realiti yang dibuat oleh NOKIA untuk mencari sesiapa yang bergelar usahawan.The Rookies ingin mencari 12 orang peserta untuk bekerja di 4 buah high profile company (sayapun tak tau company apa).Dengan berbekalkan NOKIA E72 (mesti benda ni dapat Free2 je), NOKIA Messaging dan juga kepintaran peserta dikehendaki menyelesaikan beberapa cabaran dan pemenang bakal mendapat RM10,000 dari NOKIA.


So sesiapa yang rasa layak untuk jadi "The Rookie" dan berminat untuk join program ni sila register dengan klik link.Dapat RM10,000 tau.So jangan lepaskan peluang eyh.Bak kata pemuda "Siapa Tamak Dia Kaut Untung".


p/s :
- Rasa2 saya layak tak masuk kontest ni.Macam menarik je.Terasa macam nak cubalah.Mana tau rezeki...
- Kalau tak nak masuk tapi still nak kasi sedekah kat sayapun boleh...just klik je link tuh sebab ia tak dikira FRAUD klik ye tuan2 & puan2






Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails