PERGINYA ACHIK SPIN MENINGGALKAN KITA


Hye selamat pagi semua,Sorry ye semalam saya tak sempat nak update apa2 selepas event Gatsby.Saya ingatkan nak buat entri yang agak best untuk korang tapi malangnya sejurus sampai je kat umah saya landing dan terus dibuai mimpi indah kerana keletihan.hak3...Memang penat sebab semalam saya dan aiensepet  bertungkus lumus mengumpul point masa Gatsby Event semalam.Thanks to Nuffnang & Gatsby yang menjemput kitorang.Nanti saya akan review sikit pasal event.



Sememangnya berita ni adalah lapuk tapi saya tetap nak tulis.Memang saya terkejut bila terbaca akhbar dan blog mengatakan Achik Spin yang popular dengan lagu "Bola2 Api" meninggal akibat kemalangan jalan raya.Bukan kemalangan biasa tau kemalangan yang ngeri.Memang saya sedih sebab saya ada jugak minat lagu2 Spin macam "Mengusung Rindu".

Ni petikan dari blog UTUSAN MALAYSIA :

SEREMBAN 17 April – Artis terkenal yang juga vokalis kumpulan Spin, Abdillah Murad Md. Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin, 28, meninggal dunia dalam satu kemalangan ngeri di KM 14 Lebuh Raya Kajang Seremban Sdn. Bhd. (Lekas) dekat sini petang ini.
Allahyarham, yang berada di dalam kenderaan pelbagai guna (MPV) yang terbabas dan terbakar, meninggal dunia di tempat kejadian.
Pada masa ini, polis dan anggota bomba masih lagi berada di lokasi nahas dan difahamkan mayat Allahyarham akan dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar di sini malam ini.
Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Polis (ASP) Abd. Halil Abd. Hamzah mengesahkan kejadian tersebut

Jadi kita yang sempat bergembira ni harap2 dapatlah sedekahkan al-Fatihah kepada arwah dan berdoa semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman.
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails