ENTRI SANTAI PUKUL 5.30 - NAK MAJU JANGAN MALU2


"Mat Bangla" kenbali membuat live-blogging di kolej (adus tak abis2 Bean). Takdela.Saya memang jakun sikit kalau dapat buat something yang saya tak pernah buat.Maklumlah orang kampung dressingpun cam Tanggang (uiks apa kena mengena?).Hari ni sehari suntuk mengerjakan internet kat office.Dari semalam down.Pergh mau terbaring kalau dapat balik rumah ni.

Hm,duit Gatsby dah masuk tapi buffered masih tidak kelihatan.Tapi jangan runsing rezeki tak ke mana.Mugnkin Buffered tak dapat tapi mungkin akan dapat advertorialkan.Mana lah tau rezeki.hoho...Actually hari ni tiada idea so tulis entri santaipun best jugakkan.Nak kasi tips pun dah takde idea.Mungkin sebab entri ni ditaip di office.Perasaan up entri kat office dah menjadi kabur sebab takut kena tuduh curi tulang.Nak buat Vlog muka tak berapa kacak.Kalau muka saya market macam Melz mungkin saya buat vlog (tapi takut nanti orang cakap saya meniru plak)


Semalam saya just sempat buat schedule post je.Itupun tak pasal2 masuk draft.Nasib baik Aus yang femes tuh tolong publishkan dan pingkan kat dalam gengblogger.Traffik blog ni dah makin teruk akibat taida P1 di rumah.So tak dapat nak blogwalk,tak dapat nak publish entri dan tak dapat nak layan redtube (ooops...!!!Bahaya).Thanks kat korang even saya tak updatepun korang tetap masuk.Jasamu dikenang,nanti bila saya dah kaya saya payung makan Nandos (amacam best tak?).Ramai orang tanya macam mana saya boleh rapat ngan Melz,Eyriqazz,Jai,Kak Ina, Darkbatman dan ramai blogger2 best.Rahsianya satu je iaitu :

"Break The Ice"

Korang kena faham maksud ayat di atas.Jangan jadi lurus bendul sangat eyh.Kang tak pasal2 pergi 7e beli ais ketul.Pastu jumpa diorang baling ais depan diorang sampai pecah.Owh bukan macam tu ye.Kalau nak buat macam tu tunggu thaipusam beli kepala pecahkan kat Batu Caves eyh.hak3...Maksud ayat di atas ialah mulakan tegur diorang dulu.Yelah diorang rockstar mestilah sombong sikit (hak3...xdelah diorang friendly).Korang nak belajar tolonglah buang perasaan malu sebab diorangpun memang muka tak malu.

Kebanyakan blogger baru macam saya terlalu anggap diorang di bagus sampai takut nak tegur.Takut nak tanya.Owh tak boleh lah macam tuh sebab korang yang nak ilmu dari diorang.Takkan korang nak ilmu diorang kena datang katikorang.Nanti orang cakap diorang nak menunjuk.Cuba korang bayangkan tetiba Melz datang kat saya (masa tu tak kenal) dan cakap: 

"Bean ko budak barukan...meh sini aku ajar ko cara dapat traffik"

gambar ni di ambil atas kehendak Melz.Hilang kacak sekejap

Memang saya terajang je.(hak3...takdelah).Kalau terjadi macam kat atas tu mungkinlah kita rasa macam dia nak menunjuk je kan.So mulalah benci membenci serta rindu dendam.Tu tak masuk bola2 api lagi kan...Jadi kesimpulannya kat sini.Korang nak ilmu kan korang jangan malu.Just tanya je sebab diorang ni semua manusia biasa (bukan canibal) yang makan daging manusia.

p/s :
- Oklah nak balik sebab aiensepet tinggal sorang2 kat umah
- Nanti saya kuarkan tips eyh.Kalau siapa yang nak tips lepas2 bolehlah tekan Tab "TIPS" kat atas tu
- Sendra mana gambar aku!!!
- Sekali lagi tolong vote untuk saya ye...Please....Slurpee Video

Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails