BILA PENAT BERJOGET DIA AKAN TAU BERHENTI REHATKAN BADAN



Aaaarrrggghhh...nak menggeliat jap lah penat arini check inventori kolej.Kapala agak sakit sebab banyak sangat.So bila letih, kerja pun jadi sedikit malas sebab tenaga yang diperlukan untuk berjuang hampir habis.Uiks tadi kata bz sangat ni sempat plak taip entri.Abis dah bosan saya buat la apa yang patut takkan nak jadi patung je kat kolej.Saya bukan maskot yang kerjanya berdiri dan ucap selamat pada tetamu.


Apa perubahan yang korang dapat tengok pada blog ni?Cuba teka?Korang tak nampak eyh ada gambar Rihanna naked kat sidebar....Pergilah tengok ni terbaru punya tau...Hak3 mana ada ni blog bersih tak mainlah dapat traffik secara mata keranjang (walaupun saya ni suka tengok perempuan cantik).Yela kalau saya berminat tengok lelaki hensem macam Fahrin Ahmad mana nak letak status Aiensepet.


Oklah sebenarnya perbezaannya ialah tiada ads menari2.Tak taulah apa sebabnya.Mungkin dia dah oenat sangat jadi dia berhenti dan ingin bersara. Mungkinkah tempoh or impression saya untuk iklan tu dah habis ataupun ada kes lain.Pelik tetapi benar.Baru berapa hari je dapat.Tapi tak kisah sebab dah banyak jugak dapat dari tarian tuh.haha...Ataupun mungkin Nuffnang nak hantar penari lain yang lebih menarik.So just positif ok sebab saya tengok ramai jugak yang tiada iklan.Bukan takat saya blogger yang hitz kow2pun macam Narapun xde ads.So rileks sudah.Saya tak kecewa langsung sebab rezeki ada di mana2.


Tadi saya dikejutkan dengan satu ayat dari Dex kat shoutbox.Agak memeranjatkan dan sungguh mengejutkan.Mungkin kebanyakan blogger dapat mail tu tapi saya tak dapat.Nak tau apa kandungan email tu boleh masuk blog Jieda.Tapi malangnya dia dah delete.Senang cita macam nilah,Nuffnang agak mengamuk bila korang main klik2 secara kow2 (total).Maknanya klik2 yang terlalu extreme akan dikelaskan sebagai Fraud click.Nak tau pasal Fraud click gi kat blog ARied.Saya malas nak tulis panjang2 sebab penat dan malas (uiks entri ni tak cukup panjang eyh?).Tapi yang bestnya saya tak kena banned sebab still ada ads running.hak3...Thank god...Alhamdulillah...


p/s :
- Oklah masa untuk pulang dan makan bersama isteri yang comel.
- Ingat kawan2 jangan terlalu ghairah nak buat duit sehingga mencalarkan nasib si penggembala kambing macam saya.
- Kalau korang nak menderma kat saya korang boleh klik link ads yang ada pada entri saya untuk Youthsays.
- Entri tak bergambar sebab saya teramat lapar sekarang ni.Sorry eyh...
- Kak Ina ingat tak kes saya dulu...kelakarkan time tu...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails