PENUTUPAN MINGGU YANG SENANG LENANG



Hye selamat hari ahad guys,hari rehat2 & hari santai2 orang kata.Mood agak kelaut sebab sindrom ni dah menular pada saya plak.Ntah apa halpun saya tak tau.Semalam saya ada mengadu pada tok guru saya dan telah dibancuh seperti milo panas.

Actually saya taknak publish entripun hari ni.Ntah tak tau apa mimpi lepas bangun tido tadi saya dikejutkan dengan entri aus yang mengatakan PR dah update.Saya dengan pantasnya check status PR saya.Yela kalau aus dah update mesti orang lain punya pun dah updatekan.Jadi saya check kat PRChecker then ini hasilnya :

Owh sangat teruja sebab dah dekat 4 bulan saya check asyik 0 je akibat bertukar domian.Dulu 4 ataupun 3..ces..So saya dah boleh apply job untuk BAS:Blogadvertisingstore.Dah lama tak menuai hasil dari diorang sebab tak cukup PR.So sekarang saya akan bekerja keras untuk dapatkan extra income dari blog saya.Sapa2 yang berminat bolehlah register ye.

Suterablogger juga menerima berita baik apabila dianugerahkan pingat kebesaran untuk Alexa (chewah sembang nak best je).Takdela Rank Alexapun dah agak best sikit sebab dah <1,000,000.Terkejutkan blog yang sempoi camni boleh kurangkan nilai dalam Alexa.So ni result dia :

klik untuk tumbesaran sempurna
Mak aiyh dalam Malaysia rank ke 7000 lebih.Memang teruja sebab first time saya buat blog ni rank dia 12,000 so semakin popular la kan maknanya.Ni yang membuatkan saya rasa cam tak best kalau saya main2.Dengan rank2 ni membuatkan saya rasa yang saya patut kerja lebih kera untuk "up"kan lagi tahap Suterablogger.

Saya tau yang rank2 ni semua tak la sebagus orang lain tapi at least saya buat yang terbaik untuk blog saya.Saya cuba belajar dari orang lain cara untuk jadi bagus walaupun tak sebagus diorang at least saya mencuba.So kepada korang kalau saya boleh buat korang pun mesti boleh.Sebab dalam dunia takde benda yang mustahil as long as kita mencuba.

Last sekali saya nak tunjuk bukti kat korang yang Nuffnang bukanlah SCAM sebab saya dah received check pada last Friday.Setelah sebulan saya tunggu sampai jugak duit gaji saya.Thanks to Nuffnang sebab kasi gaji.Lain kali hantar la ribu2 pulak.Tak cukuplah ratus2.huk2...Ni tgh tunggu lagi satu check cash out last week...


p/s :
- tak sabar lah nak jumpa blogger2 lain 7th April ni.Lama siot tak jumpa Nara..
- Siapa kata blogging itu sia2...bak datang biar abang tarbiah sat...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails