JUSTIN BIEBER + WONDERGIRLS = FENOMENA BARU


Selamat petang,tadi dah syok dah hujan bila petang panas.Tapi apa boleh buat itu semua ketentuan.Agak tertekan bila tulisan saya nak jadikan Verdana saiz normal tak menjadi.Dah puas godeh2 tapi tetap cilik je (alamak,kantoi plak jawa...tapi saya bukan jawa ok).Macam mana nak buat eyh.Nanti sat lagi Eyriqazz mesti kasi order suruh besarkan tulisan.Tak nampak katanya.So nak taknak Eyriqazz punya pasal kena cari jalan jugaklah ni.Saya sendiripun agak janggal bila tulisan bertukar.Sebab dulu besar sikit.Tapi ramai pulak cakap template sekarang ni cun.Biar dulu lah.

Minah ni punya Dress up memang pelik2lah.Mungkin nanti di akan dress up pakai surat khabar je kot.

Oklah nak cerita pasal fenomena muzik dunia.Kalau sebelum ni orang cakap Lady Gaga merupakan satu icon dan merupakan satu fenomena dalam dunia muzik sampaikan Christina Aguilera menangis tepi kolam renang lepas kena perli baik punya dengan Lady Gaga (yang ni saya reka2 je).Yelah baru berapa bulan masuk dunia muzik nyanyi2 tetiba popular gila2 dan ramai fans disebabkan imej pelik dan seksi dia tuh (lagu2 dia pun best jugakkan).Kalau kat dalam dunia blogging ni umpama blogger yang baru buat blog dua bulan tetiba nama dia meletup (tiada kaitan dengan saya ye...hak3).

Tapi belum lagi fenomena yang dicetuskan oleh minah ni habis tetiba muncul pulak satu artis yang memang korang pun tak sangka.Saya dulu memang menyampah dengar single dia yang first.Tapi lately saya suka pulak dengar lagu dia.Siapa lagi kalau bukan budak tak cukup umur ni.Nama dia Justin Bieber.Memang sekarang zaman Justin Bieber tengah naik dan memang ramai budak2 sekolah gurl yang akan mengilai2 bila sebut je nama Justin Bieber.Saya just minat satu je lagu dia yang tajuk dia "Baby".Tupun terpengaruh sekejap bila dengar lagu tu kat VLog Billet.Ces!

Hensem sangat ke budak ni.Biasa je saya tengok

Hm,fenomena terbaru dalam dunia muzik ialah dari Wondergirls.Awek2 ni memang cun seyh.Kalau lah dapat bawak jenjlan naik 125z memang style (uiks).Sebenarnya lagu diorang "Nobody" dalam bahasa Korea dah lama dah.Kalau tak silap 2008 dan saya still ingat masa tu awal2 saya kenal blogger Puan Capa (dah beranak ke blom eyh?).Dia buat autoplay lagu ni.Yang peliknya lagu tu dialih bahasa ke English then baru meletup sekarang.Sayapun tak tau diorang ni famous pasal hebat menari ke,suara sedap ataupun cantik2.Bagi saya diorang ni memang cun terutama sekali yang belah kiri sekali.hak3...


Oklah tujuan saya sebenarnya bukan nak promote diorang ni.Kalau saya tak promotepun diorang memang dah top dan meletop (bak kata Azwan Ali).Apa sangatlah entri yang macam ni pada diorangkan.Macam promte dalam ruangan Harian Metro saiz kecil je.Sya sebenarnya nak bercerita yang kalau kita ada daya penarik kita tentu akan terkenal.Sebagai contohlah dalam blogging kalau kita nak orang ingat dan masuk blog kita cuba buat satu kelainan dari segi penulisan takpun template (bukan promote template baru ye).

p/s :
- Esok nak teman Kak Sumi...Cikhel jangan lambat lagi eyh...
- Kat sidebar saya ada letak banner Futsal so siapa2 yang berminat bolehlah direct dengan organizer eyh
- Gambar saya cilok dari jiran saya GOOGLEisman bin Ibrahim
- Layanlah lagu nih :




Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails