TIPS : MACAM MANA KORANG NAK JADI FEMES MACAM MELZ


Hola brother & sister (ada macam hip hop tak?).Korang jangan percaya kalau ada dalam entri ni saya tulis saya berblog di rumah sekarang.Ini adalah entri Autopost sebab P1 Wimax saya tiada di tempat yang sepatutnya dan telah merantau ke Kajang.Jadi malam yang korang baca entri ni saya tengah berseronok dengan aiensepet di rumah.

First of all saya nak mintak maaf dengan tuan punya nama kat atas tuh.Melz gua mintak maaf sebab pajak lu punya nama kat atas ha!Yelah nak letak nama saya tak patutlahkan sebab saya ni tak femes.Kalau ko nak saman aku go ahead man...Aku tak takut.hak3...

Oklah kalau ditanya "Siapa Melromeo?"...Mesti korang tau punya kan.Bukan nak up or puji dia tapi memang realiti.Sebelum ni saya pun just dengar nama je.Tapi sekarang dan kamcing.Sekarang saya nak kasi tau cara2 macam mana nak jadi famous macam dia...

1) CARI SOLUTION UNTUK MANTAPKAN PENULISAN
2) GUNA BLOG BUAT KAWAN BUKAN MUSUH (ALAMAK!!)
3) JOIN EVENT2 (WALAUPUN SMALL GATH)
4) SHARE APA YANG KITA ADA DENGAN ORANG LAIN (TERMASUK DUIT NUFFNANG)
5) TOLONG ORANG LAIN YANG MEMERLUKAN BANTUAN

Saya malas nak ulas panjang2,tapi korang fikir lah sendiri dan huraikan sendiri point2 kat atas tuh.Kalau korang ada niat nak jadi femes macam dia?Saya ada niat tapi belum mampu hak3...

p/s :
- Kalau ditanya Siapa Melromeo mesti ramai orang kenal.Cuba kalau ditanya siapa Bean Moreno.Huh!semak je dalam blogging arena ni...hak3...
- Tak dapat jadi macam Melz pun takpe jadi macam Eyriqazz pun cukup...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails