ENTRI ROJAK KETIKA PENAT BEKERJA

Saya teramat letih hari ni.Banyak kerja yang betul2 mengerah saya supaya membazirkan tenaga.Saya semakin sakit hati dengan orang2 yang berada di dalam kolej ni.Pemalas dan asyik mengharapkan orang lain untuk buat kerja diorang.Dah nampak saya tengah sibuk prepare report untuk meeting lagi mau tanya saya bila boleh siap komputer.Beragak la kan kalau nak push pun.Ni tadi disuruh pulak jadi pak guard sedangkan saya belum lagi publish entri.Hak3...


Wah hari ni traffik pasti akan jatuh disebabkan saya terlampau sibuk.Ni tengah mencari ruang untuk update dan upkan sikit traffik yang sungguh teruk.Tapi kalau dah buatpun tetap macam tu maknanya bukan rezekilah.Sungguh kelakar tetiba je Mister Potato sudah tidak kelihatan.Takpe kita cari buffered yang lain.Mungkin disebabkan hari tu masa shopping saya beli Mr Potato dia tarik balik ads.Ces kedekut...!!!


Esok dah sabtu bermakna ada 4 hari lagi sebelum event Nuffnang.Sape pergi angkat tangan...Actually saya dapat dua tapi disebabkan sayangnya (sayang ke?) saya pada Jard saya kasi dia satu.Macam mana saya dapat dua?Bukan susah pergi la jumpa Timothy then mintak.hak3...xdela saya ingatkan sekali apply dapat satu je then saya gunala akaun wife saya.Jadi terlebih sudah...Jard la yang untung...Jumpa kat sana ye...


Eyriqazz ada kasi tau saya last Saturday.Dia ada jumpa satu blogger ni memang gempak giler.Traffik dia memang kow2 banyak.So saya dalam perjalanan untuk menuntut ilmu mempertahankan traffik dengan dia.Harap2 dia friendly macam Melz.Banyakla jugak yang saya dapat tengok dalam blog dia.Memang hebat dan buat saya kagum.Lebih hebat dari seorang blogger yang orang anggap dia "otai".Pada saya "otai" tu biasa je macam kita,macam blogger2 lain tapi ntah macam mana orang boleh panggil "otai".ces!Nak tau siapa blogger yang gempak tu.Tunggu eyh saya nak gi ngorat dia dulu.Sebab nampak gayanya macam low profile skit dia ni.


p/s :
- Waktu dah pukul 6 lebih,saya nak balik sebab nak mandi...ngantuk pulak
- Harap2 check Nuffnang dah sampai arini...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails