TIPS : BUAT DUIT DENGAN LINK FROM BLOG



Hye selamat tengahari semua,sorry sebab terlambat post entri.Hari ni hari yang betul2 buat saya moody.Penat lelah saya minggu lepas dibalas tuba (wah berpantun2 bape nak buka?hak3).Cuba korang bayangkan bila korang dah penat2 setting barang then bila suppiler dah datang nak collect ada je orang kacau.Padahal benda ni dah dipersetujui boss.Ni lah orang cakap kepayahan bila laki bini kerja sebumbung.Mesti akan terjadi masalah "Naga 2 Kepala"Panas je kepala.Kalau saya tak fikir dia bini boss dah lama saya tengking dah. Menyusahkan betul.Buat lambat kerja orang lain.Pasal dia lah ramai staff dulu berhenti tu pun tak sedar diri.Asyik bagi stress dan at last saya amik half day hari ni.

Oklah tanpa membuang masa saya nak perkenalkan satu lagi cara yang mana korang boleh buat duit.Macam mana?Korang just buat review then letak link kat entri tu.Nama dia Link From blog.Sayapun baru nak try sebenarnya.So ni adalah benda yang korang kena buat :

1) Check Google PR korang (pastikan >1)
2) Check Ran Alexa korang (patikan <1,000,000)
3) Pastikan korang ada akaun paypal sebab payment ikut paypal
3) Masuk register kat Link From Blog

Senang je kan.Lepas dah register korang just add blog & buat review tentang Link From Blog then letakkan code kat blog untuk diorang trace entri korang. Lepas tu just tunggu job yang sesuai untuk korang.Biasanya kalau PR korang tinggi memang senang je nak dapat job dari diorang sama je macam BAS.

Jadi apa lagi tak salah kita cubakan sebab saya rasa benda ni bukan SCAM tak tau la kalau tetiba dah ramai dia jadi biol kan.hak3...Dari kita tulis something yang mengutuk orang baik kita buat review pasal something yang boleh kasi kita duit.So selamat mencuba

p/s :
- This is buy blog links

Advertise with my Blog Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails