TERLALU PENAT SAMPAI KALAU ADA MCD DEPAN MATAPUN TOLAK MENTAH-MENTAH


Salam korang,Yeay! at last saya berjaya up 2 entri untuk hari ni.Hari ni saya berjaya membazrkan masa saya berjalan2 mencari satu company yang sebenarnya tidak wujud di muka bumi.Terasa bongok gila bila pergi ke tempat tu yang dicari company hosting tapi yang jumpa adalah company jual beg SWAN.hak3....So masa terbuang dan badan letih mengadap jam.

Saya amat penat sampaikan tajuk entri kat atas memang takde kena mengena dengan apa yang saya nak tulis.hak3...Tadi saya baca banyak orang buat entri diorang dah dapat duit Gatsby.Kalau ditanya saya dah dapat ke blom...Memang saya akan jawab belum.Tapi takpelah mungkin malam2 sikit baru masukkan.Yelah 500 orang blogger dia nak kasi,so perlahan2 kayuhlah Nuffnang saya faham kesibukan anda (saja nak sedapkan hati).Yelah mana mungkin blogger yang buat live blogging tak dapatkan (gaya berlagak skit.hak3).Memang saya terus tanya Timothy je nanti.


Saya amat merindui sesuatu.Benda yang orang lain dapat tapi saya dah lama tak dapat.Saya nak Buffered la Nuffnang.Rasa2 esok boleh bagi tak kat saya.Dah la saya tak sempat buat Project Alpha takkan buffered pun tak dapat.So saya tau esok kasi saya buffered campaign untuk Toyota VIOS eyh dengan HP.Saya tak kira.Sebelum saya bawak diri tolong bodek saya eyh Nuffnang.hak3...Gurau2 je..Tak dapatpun takpe janji Check saya kasi hantar cepat sikit.Nak guna duit ni.

Semalam Liverpool menang ke kalah eyh?tak sempat nak tengok sebab terlampau penat.Ni lah dugaan pekerja rajin macam saya.Minat yang mendalam harus diketepikan.Tapi season depan saya takkan bayar membership selagi Gillet ngan Hicks tak jual Liverpool.

p/s :
- Apa mau bikin ini malam sebab rumah takde internet
- Hm,tengah tunggu aiensepet balik kerja tu yang boleh taip entri nasib ni
- Kalau rajin tolong vote video slurpee saya.Please3 kamoo jangan nakal...
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails