PROJECT ALPHA : NO STRINGS ATTACHED


Hye guys,dah lunch ke blom?Saya belom lunch baru bangun tidur sebab sakit otak sekejap pressure yang disebabkan seseorang terlbih bijak.Nipun nasib baik Deydeq sms cakap "Project Alpha" week 7 dah keluar.So saya bangun dengan misilah kiranya ni.Tajuk week 7 ni ialah "No Strings Attached".

Kalau saya berfikiran sempit macam orang kat office tu mungkin saya berfikiran bahawa tajuk ni berkisar pasal benda alah ni :


Ooops salah topik plak.hak3...Kalau tulis pasal benda ni memang saya akan kene ban dengan Nuffnang mahupun Gengblogger.Maafkan saya dan abaikan gambar di atas sekiranya tiada kaitan dengan korang.Tapi kalau korang cari benda seperti di atas mungkin juga untuk taip entri pasal "Love World Love Slogi".Maksud perkataan di atas adalah Datang tidak bertali ataupun cable.

Wah susah la kalau takde tali.Cuba bayangkan kalau korang beli laptop tak bagi cable.Macam mana korang nak cas bateri.?Takpun korang beli seluar bersaiz 30 padahal pinggang korang saiz 29 (uiks cam perli diri sendiri plak) jadi tanpa tali pinggang memang Joe Flizzow la korang (Joe Flizzow pun pakai tali pinggang tau).Jadi kebanyakkan benda yang kita guna mesti ada tali or cable nak berfungsi.Tapi...


Ada tapi pulakkan,kalau korang nak online tanpa tali dah tentu boleh.Orang sekarang kata teknologi canggih perlu diapplikasikan di mana jua.Apa barang online kene pakai modem bercable.Boleh ke bawak modem tu pergi taman permainan & online.Tak bolehkan.Tapi dengan Wiggy takde hal.Korang boleh online walaupun berada di tandas awam.Jadi jom kita POTONG dan guna Wiggy :


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

p/s : 
- Malam ni ada invitation dari ChurpChurp screening cerita Love In Rome
Share

Korang Mesti Nak Baca Gak

Related Posts with Thumbnails